Онлайн життя закладу освіти в умовах карантину
Життя в умовах карантину – справжнє випробування для кожного з нас та держави в цілому.
До роботи по-новому змушені звикати всі. Карантинні обмеження чи не найбільший виклик для освітньої галузі, адже навчальні заклади змушені перейти на онлайн навчання, а вчителі – освоїти нові спеціальності та вивчити нові «соціальні» ролі.
Зміни торкнулися не лише організації навчального процесу, а й методик та технологій проведення уроків, усіх позаурочних загальношкільних заходів, обласних та Всеукраїнських конкурсів, олімпіад тощо. Робота в нових умовах стимулювала всіх учасників освітнього процесу до саморозвитку, самовдосконалення, відкриття чогось нового для самого себе.
Так учні комунального закладу «Східненська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Музиківської сільської ради Білозерського району Херсонської області», працюють над формуванням віртуальних вмінь, які в подальшому реалізовують, беручи участь у онлайн проєктах, акціях, конкурсах.
Сама школа теж не стоїть осторонь онлайн процесів. Наразі переведено на уніфіковану платформу для закладів освіти Херсонської області (EDU.ks.ua) сайт школи, оновлено сторінки закладу в мережевих групах. Знаковим досягненням онлайн життя школи стало створення офіційного логотипу, що увібрав у себе бачення розвитку закладу, основні принципи освіти та фундаментальні людські цінності, такі як розвиток, навчання, повага та прогрес.
Онлайн навчання не обмежується традиційними формами та видами навчальних занять. З метою підвищення якості освіти та освітньої діяльності школи, спрямованої на формування всебічно і гармонійно розвиненої цілісної особистості, стартував інформаційний проєкт "Вчимося разом.Сьогоднішня дата в історії" Інструментами навчання у проєкті є відеопрезентації, в яких висвітлюються найбільш визначні події в історії досягнень людства.
У реалізації проєкту задіяні всі учасники освітнього процесу. По його завершенню, в кінці навчального року, буде визначено найбільш активних учасників серед учнів, вчителів та батьків.
Тому, карантинні обмеження стали не бар’єром на шляху розвитку та вдосконалення школи, а однією з рушійних сил становлення її як закладу нового типу.
О.С.Докієнко, педагог-організатор