Звітуємо про діяльність ЦНАПу ВК Музиківської сільської ради
Новина
У 2021 році для розвитку Музиківського ЦНАПу та надання якісних послуг отримали:
комп’ютерне обладнання на суму 279,0 тис.грн у рамках програми “U-LEAD з Європою”;
комп’ютерну техніку на суму 130,0 тис.грн від Мінсоцполітики;
Кейс “Мобільний офіс” вартістю 76,2 тис.грн від проєкту «Посилення стійкості громад у Херсонській області», що реалізується ПРООН в Україні.
За кошти місцевого бюджету придбано сервер на суму 42,0 тис.грн.
У відділі “Центр надання адміністративних послуг” виконавчого комітету
Музиківської сільської ради працює 8 спеціалістів:
2 - адміністратори, в тому числі віддалене робоче місце адміністратора в с.Східне,
4 – державних реєстратора, два з яких працює на 0,5 ставки,
1 - спеціаліст з реєстрації місця проживання,
1 - начальник відділу, який може виконувати функції адміністратора.
Перелік адмінпослуг налічує 123 послуг. Серед яких реєстрація місця проживання, зняття з реєстрації, державна реєстрація юридичних/ фізичних осіб, державна реєстрація нерухомості, соціальні, місцеві, земельні, пенсійні та інші послуги.
Працюємо над передачею повноважень у сфері державної реєстрації народження, смерті та шлюбу. Отримали доступ до комплексної електронної послуги “Є-малятко”.
Адміністратори ЦНАПу працюють в ПК “Соціальна громада”. Триває процес встановлення програмних комплексів ІС “ВУЛИК”, ЦНАП SOS- РЕЄСТР, ЦНАП SOS- ПОСЛУГИ. З червня 2021 року зроблено два виїзди з «Мобільним кейсом” для обслуговування маломобільних жителів громади.
Отримали доступ до Державного земельного кадастру.
Кожного останнього вівторка місяця ведуть прийом спеціалісти Пенсійного фонду України.
З червня 2021 року запрацювала електрона черга для отримання адмінпослуг через офіційний сайт Музиківської громади - https://cutt.ly/qmKvQmO
За перше півріччя державними реєстраторами надано близько 3120 послуг у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, 133 послуги - сфері державної реєстрації юридичних, фізичних осіб, послуг з реєстрації місця проживання -270, з них видача довідки про місце проживання - 184, видача довідок по склад сім'ї та довідок про зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку - 310, оформлено державних соціальних допомог - 68, виписано актів обстеження умов проживання громадян -50.
І хоча основний перелік послуг має безкоштовну основу, але за 6 місяців 2021 року до сільського бюджету надійшло 480,3 тис. грн адміністративного збору.
Наразі вже працюємо в Реєстрі територіальної громади. Це дасть можливість мати власну, повну базу даних всіх населених пунктів, автоматизувати всі реєстраційні дії, в т.ч. в старостаті, автоматизувати видачу до 20 документів (довідки про зареєстрованих осіб, заяви, звіти і т.д.), можливість інтеграції з Державним реєстром територіальних громад ДМС, ПК “Трембіта” (електронна взаємодія з держ.установами).
Підготувала Ірина Шнирук, начальник відділу ЦНАП